Vzdelávať si zákazníkov?

Vzdelávať si zákazníkov?

Ako produktový manažér sa mnoho krát vyhrám s riešením pre klienta, dopĺňam a inovujem produkt, proste sa snažím dať do toho to najlepšie, čo mám k dispozícii.
Keď potom riešim detaily objednávky na „zjednodušenú“ verziu riešenia, ktoré má od reálnych možností neskutočne ďaleko a klientovi znižuje pridanú hodnotu blízko k úrovni „zbytočné“, obchádza ma márnosť sama.
Vtedy premýšľam, či je chyba v obchodníkovi, ktorý nepresadil moderné riešenie, alebo je problém v klientovi, ktorý sa logicky venuje core businessu a nie hodnote mojich produktov.
Výsledok je napodiv jednoduchý. Klientov si musím vzdelávať. Nie len prednáškami na konferenciách, alebo povrchnými PR správami. Chce to modernejší prístup a tak to teda skúšam interaktívne. eLearningom. Rýchlo, jednoducho a intuitívne.

Leave a Reply